Vaccination

Publicerad 2015-10-07 18:15:55 i

Igår så vaccinerades B så idag blev det bara mys i stallet ❤

Medans han åt sitt kraftfoder så plockade jag i ordning det lilla sista med mina saker. För jag har nämligen stått i ett annat stall över sommaren och sen har stallet hemma renoveras lite så var tvungen att flytta runt mina saker. Men det är rätt skönt, för då inser man hur mycket saker man egentligen har, haha, och då kan man strukturera lite bättre än innan. Plocka fram det man använder mest, och bort med det man man knappt eller aldrig använder.

Jag längtar tills jag får använda mitt ljusgröna schabrak som jag fick av en jätte bra kompis ❤
Och jag tror B kan bli snygg i det, då jag har matchande benlindor!

Kommentarer

Postat av: Sofia Johansson

Publicerad 2015-10-13 10:40:20

Längtar tills ja får se det fina schabraket o lindorna på❤️

Svar: Ja, får övertala någon att fota oss då!
sabl.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela